-' cry

då har man tagit sig hem ifrån. hade bara lust att stanna hemma egentligen. mår illa.
går kvällen/natten slutade inte alls som jag trott. fick ett sms som gjorde att de blev fler och fler.
inte bra:a sms vill  jag påpeka.
grina tills jag somnade. vet egentligen inte varför jag gjorde de med tanke på att jag anade de.
fast på slutet fick jag frågan om vi skulle göra ett nytt försök men det kändes bara som om de skrevs
bara för jag berätta va jag tyckte och så. nu vet jag inte alls hur det är. bara att jag är så jävla förbanad
för jag tyckte de skrevs på fel sätt och de va så jävla konstigt... inte alls den jag kände igen.
FÖRBANAD, LEDSEN, BESVIKEN.. men jag väntade mig de.
jag som inte ville tro att de va sant om dig .. jag som ville att hon skulle ha fel men hon hade rätt.
denna hon.. hon är en riktig vän, förlåt att jag inte trodde dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0