-' hahahah, gorma på. jag bryr mig inte. böla en skvätt vettja.

ja men då har man vart i kyrkan då. biktat sig. nejnej skoja bara.
men måste fan gör de någon gång känner jag, tänk om det finns ett helvete (menar inte livet nu, nog för att de brukar vara ett helvete. det vet vi ju existerar ialla fall)  och en himmel, då hamnar jag ju i ...
skitsamma, de va inte de jag skulle komma till. kanske ska ta och gå och bikta sig, heheh :)
nej men jag skulle ju inte prata om de utan kyrkan, luciakröningen. va dit med linuz, ikka, kåtis och anna-potta, nej men anna-lotta.
fet tråkigt vare där så vi drog just när lucis sång, låten drog igång.
fick ialla fall pepparkakor av någon liten flicka om gav ut de medans dom sjung:
fast det är inte dom.. men dom sjung ju den.

Kommentarer
Postat av: Alina

sv; jag hoppas iaf att målen slår in!

2011-12-04 @ 22:35:05
URL: http://alinatoivonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0