-' lite om mig själv..

Emilie strand, 15 år. fyller 16 år på tosdag. inte så kul, längtar inte.
Bor i johannisberg. pappa min bor i fränsta.
Har 4 syskon. carro 23år, Robin 21år, Patrik 19år och lillebror Hampus 14år. (tror jag)
Går just nu första året på Vård och omsorg, inriktning aware.
Har några nära vänner som jag bryr mig om mest, resten .. aa står mig inte så nära.
Har tappat festhumöret helt känner jag. inte så kul.
Men jag gillar att göra de roligt, livet alltså.
Min speciallitet är nog att vara mig själv, lite smått galen då.
Pratglad, ganska så lätt för att lära känna folk.
Ganska enkel fast endå lite komplicerad.
Är nog mest stolt över att jag är lite vig, bara för de är så kul.
Gillar att vara både själv och med folk, spelar ingen roll för mig.
Har oftast för mycket energi så jag bli totally crazy, och sen somnar jag lätt.
Gillar inte folk som ska flåsa en i nacken, sjuk obehagligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0