-' lördagskväll

drog till far mins place med julia och majja. fixade oss lite, och senare kom josefin swedbäck.
drinkade littan här. någon drinkade lite för mycket, denna någon va totally crazy.
drog upp på luciamixen, där alla glodde som fan! såg ut som om deom aldrig sett folk förut.
majja fick träffa sin man. sen ringde jossan till någon kille som kommenterade ett kort på min fb, på oss.
sen fick jag mobilen, vet inte om de va samma kille eller om hon ringde oscar. menmen, hon sa att hon va
med mig, sen räckte hon mig mobilen och sa: emilie, oskar vill prata med dig :) :o. jag bara stod som ett
frågetecken. sen va de tyst i telefon ett tag, tills någon fråga vem de va. jo men då vare patirk. då blev
de ett jävla liv. höll på att tappa rösten tror jag, så mycket skrek man. sen, mitt upp i de hela så kom
johnny eriksson, han skjutsade oss till torpshammar. senare kom johanna dit. träfade lite folk.
sen drog man till fränsta. robin k skjutsade oss, och tackar gudarna för de. va på sånt dåligt humör.
gick på luciamixen ensväng till. mötte upp jessica som hade bråkat med någon grabb i ånge som hon va hos.
sen drog vi hem till mig i johannisberg, jag, majja, julia & jessica fick åka epa med jocke och ludde. de va kul.
satt hemma hos mig och chillade bara i tvrummet, senare kom mamma hem för hon hade vart barnvakt
åt milo. sen for ludde och jocke, då brassade vi upp påå mitt rum. jessica snackade i telefon, julia somna, majja låg och kramade om en innebandyklubba hon fått av mannen sin och jag, jag fick ett telefonsamtal typ vid två, kvart över två. gick in i hampus rum och snackade (dampade och skrek) tills typ fem tiden på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0