- make me your radio

tog bussen till skolan imorse, boberg. bytte inriktning där idag.
bytte till vanliga vård och omsorgs programet.
sen så va ju niorna ifrån fränsta där så jag fick ju hänga med dom då eftersom
jag hade ingenting att göra efter allt bök och grejs, de va ju trevligt.
hängde med till elprogrammet först, följde med anton persson ädel som hade hand om
niorna där. sen blev de rast/käk. efter de hängde jag med toni och hans nior till industriprogrammet.
jag som ville gå industri ett tag, helt ärligt så vill jag de nu med men jag trivs bra där jag är nu.
valde ju till industri som ett av dom överblivna valen när vi sökte skola och progam.
men eftersom jag kom in på förstahandsvalet så försvann resten.
luktar så gott på industriprogrammet i verkstaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0