-' Söndagen

vaknade med träningsvärk,  julias mor ringde. sen somnade man till ett litet tag till. vaknade igen fast riktigt, av att jessica fick ett sms. vi låg och snackade ett bra tag, majja låg och kramade om innebandyklubban även då. hon sov med den (?). gick och käkade frukost, eller jag drack bara te men om andra käkade mackor och sådant. fixade oss lite.
sen for dom hem, julias mor kom och hämtade dom. inte har mann sovit många timmar eller.
när dom drog så tog jag och la mig i soffan och kollade på tv:n, slutade med att jag somnade.
vaknade när mor min kom hem. sen käkade vi lite. sen kom hampus och min far, kollade lite på innebandy vm med dom.
gick upp på rummet och slog på en film nör jag blev less på de, somnade till i fem minuter.
sen så kom patrik, blev ju som det blev då då. kul för han att jag va förbannad. tjafstade lite
och sen blev vi vänner igen, det är ju bra.  och nu står vi, där vi står.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0