-' tro hopp och kärlek. allt det är inte med ♥

den 20 oktorber va första gången vi va med varandra riktigt, fan vilken känsla att vara med dig. du fick mig att känna som om jag va perfekt och dög som den jag va. du va så sjukt pratglad, du va rolig, så sjukt jävla omänskligt underbartsnäll. fan, du va den absolut snällaste som fanns. det är lite mer är sju veckor sedan det va den tjugonde nu.. vi va mer än vänner med inte tsm.
nu vet jag inte alls va jag vill. jag vill verkligen inte bli sårad så där igen, inte alls. jag tänker inte låta mig bli det heller så därför är vi bara vänner nu, bara vanliga vänner. du kan säga till när du har tid för mig, just nu har du inte de. det är fan grymt svårt men det måste bli så här. du är inte den typen bara .. inte den typen för mig, fast
du är helt underbar och jag tycker verkligen om dig. men det är fel.

Kommentarer
Postat av: linda söderström

jo det är inte lätt gumman. gå vidare, du kommer hitta någon en dag som är perfekt för dig. jag vill inte att du ska vara ledsen!

2011-12-12 @ 16:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0