Dom finns där vid din sida när vågorna slår

grym kväll igår nmed emma, joel och alina.
alina sov hos mig natten tills igår, mysigt. emma kom sen och då drog alina efter ett tag bara för att hon skulle hem och göra nå men sen komma tillbaka. 
myste till de med emma, ostbollar, go dricka och film. de behöves verkligen.
sen drog vi ut med alina och joel, fett kul.. tills NÅGON kom på att bada vid vattenfallet under ljunga bron. 
blåmärke på knä och shit bara för att jag bryr mig så sjukt mycket om dig.
men bortsett från de va det faktiskt kanon.
emma och joel sov hos mig, mysigt :) somna kanske vid halv sex imorse. pratade grymt mycket innan jag somna så jag tror att de är därför jag har ont i halsen.

Kommentarer
Postat av: emaaaaaaaaaaaa

jag älskar dig. och förlåt för att det blev som det blev med forsen. hade du varit i någon hemsk livsfarlig situation så skulle jag gjort vad som helst för dig eller i vilken situation som helst så skulle jag gjort vad som helst för dig. bästis <3

2011-07-27 @ 13:17:25
Postat av: emilie (jag)

men jag förstår varför och så. är bara så rädd om dig, säg inte förlåt för de va inte ditt fel egentligen <3 LÖVE

2011-07-27 @ 17:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0