jag ser inget fast de är så klart

igår kväll drog jag till nanna där vi käkade jordgubbar och snackade lite.
senare drog vi vidare på parken där ted, joel, oskar, anton, henke, edvin, carlsson och nå fler va. kollade lite när dom sparkade lite boll, inte så kul. sen drog några och då kom boysen så vi snackade väl lite med dom.
sedan fick nanna slut på batteri i mobilen så hon skulle hem och då gick typ alla igen förutom jag och joel, vi kom lite senare. hade de helt okej igår kväll.
nu kökar jag lökringar, stripes och cheddar dipp :)
snackar med alina nu på msn som jag har längtat om att få göra!!!!!
miss her like hell.
p.s min ögon är inte okej, har haft ispåse på dom hela dagen :(

Kommentarer
Postat av: Alina

BABY JAG KOMMER!:D

2011-07-13 @ 13:18:46
URL: http://alinamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0