tråkigt.

Lovar du att vara ärlig? jajaja.
Du heter?: emilie
Smeknamn?: har väl några.
Favoritbyxor?: leggings, fast de är inyte direkt byxor men endå.
Piercingar du har?: tungan, läggen och naveln.
Favoritartist/grupp: ingen aning.
Gillar du när det åskar?: de är littan mysigt.
Vad köpte du senast?: en coca cola..
Hur svarar du i mobilen?: de beror på vem som ringer.
var har du ont: i håret.
Vem ringde du senast?: haha linnea, christina, adam eller wille, nån av dom.
Sov du ensam inatt?: ja
Vem sov du hos senast?: maria tror jag.
Vem sov hos dig senast?: emma!
Blivit slagen den senaste månaden?: ja sjukt många gånger, men inte så seriöst.
Nämn något som gjorde dig glad förra månaden?: skolavslutningen tror jag.
Vad gjorde du kl 08 imorse?: SOVA!
Vad gjorde du för 15 min sedan?: kom hit.
Det sista du sa högt?: vad göru ?!
Det senaste någon sa till dig?: oj, jävlar där va du ju!
Vad har du druckit idag?: mjölk och dricka.
Vad var det senaste du åt?: popcorn
Vad är det för färg på din ytterdörr?: röd
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: nja, vet inte jah.
Sover du tungt?: händer väl.
Vad ser du om du tittar till höger?: en tv.
Vad gör dig glad just nu?: när jag tänker på sjukt roliga saker som har hänt.
Senast kramat?: joel
Senast pussat?: joel
Vad ska du göra härnäst?: ingen aning, finnas till bara.
Humör just nu?: glad men endå less.
Hur många kuddar sover du med?: fem, sex stycken just nu.
Morgon eller nattmänniska?: natt helst :)
Är du kittlig?: KNAPPAST.
Stjärntecken?: skytten
Äckligaste insekten?: fästingar är ju inte de trevligaste.
Saknar du någon nu?: jaaa!
Använder du icq eller msn?: msn, vette fan vad icq är. hehe
När fick du senast en present?: hannas student kanske?
Har du några högklackade skor?: självklart! 
Brukar du skratta för dig själv: hahah, ja! eller ja mena nej?
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: vet inte vad som står på min sån där står på ens <3
Har du blivit hotad via telefon?: nej de tror jag väl endå inte.
Hur ofta loggar du in på helgon?: jag har inte helgon.
Jag älskar?: min familj & mina vänner.
Är du snäll?: ähh
Är du blyg?: jaa, inte kul.
Tycker du att du har fin dialekt?: självklart!
Favoritdag i veckan?: fredag & lördag.
Är du en gottegris?: JAA!
Är du modig?: ja, nej.
Umgås du med dina klasskamrater efter skoltid?: några då.
Vad har du för planer till helgen?: tar de som de kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0