what you did is unforgivable

okej nu har pappa fixat en skärm till datorn som jag ... råka ha sönder för ett tag sedan.
igår:
skulle slinga håret ljust men de blev orange så nuu sitter jag min blekngs medel i håret så de ska bli blond antar jag.
de lä ju ändå vara orange, INTE KUL!
på kvällen typ vid tiden gick jag ensväng till parken och där befann joel, carlsson och en kille som vars namn jag aldrig lägger på minnet.
efter en ett tag gick carlsson och den där killen så då va jag kvar med joel.
en stund skrattade jag sjukt jävla mycket så jag trodde jag skulle dö.
katter säger jag bara, HAHAHAHHAAHHAHA!
mygg, spindlar, katter m.m. är någon rädd för.
P.S RYSKA HOROR! :'(((
idag: hampus fick sticka och köpa blekning.
lyssnar på

Christina Grimmie - King Of Thieves

nu ska jag skölja ur detta.


Kommentarer
Postat av: jura

wtf ryska horor ? hahahahaha

2011-07-08 @ 14:04:09
Postat av: jag

hahahaha ja. jag såg ut som en rysk hora och de är därför jag inte gillar dom :)

2011-07-08 @ 17:31:22
URL: http://heavenandhellwithme.blogg.se/
Postat av: jura

haha ;)

2011-07-08 @ 21:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0