vägra växa upp

va på vårdcentralen och tog bort en grej på ryggen. TRE FUCKING SPRUTOR i ryggen :(((
smärtsamt. dö nålrädd ju. gick väl bra just då.  åkte på shell för att köpa en dricka. mycket folk kom dit och jag kände bara hur mycket sämre jag blev. kallsvettades, skakade, mådde illa, hjärta börja slå snabbare och jag vart tvungen att luta mig. pappa fråga om jag va sjuk. jag sa åt pappa att han fick köpa drickan för att jag vart tvungen att gå ut och sätta mig i bilen. jag kände att jag vart tvungen att få sätta mig för annars hade jag ramlat ihop. fyfan sägen jag bara. trodde jag skulle dö. alldeles blek i ansiktet va jag. men sen när jag kom hem så la jag mig i soffan och somnade. sov till tio över sex. känner mig fortfarande konstig men de är mycket bättre nu.
tre-fyra stygn.
stolt att jag klarat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0