When he make it drip, drip kiss him on the lip, lip.

väntar på käk nu. Ingen aning vad som blir men men.
har städat rummet idag, känner mig faktiskt jätte stolt.
just nu när jag skulle börja på denna rad så fick jag ett sms av emma: svartskalle stoltas i stade spritt språngade galen. okej fint. tack emma. fattar jätte mycket, mitt i tomma intet fick jag de.
vill vara med joel nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
han sa igår att han skulle komma idag och då hoppas jag att han gö de, annars får han stryk ..
nä men jag vill ju vara med honom, ähhh som om ni vill veta de :) hehehe.
lite äldre bilder jag hittat. kul jag måste ha haft:

Kommentarer
Postat av: liza

snygging !

2011-07-12 @ 19:00:11
URL: http://llindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0