kiss and tell

skolavsluting igår då, toppen bra kändes de. så jävla skönt med att slippa fränstaskolan nu!
fick pengar och sjukt jävla mycket blommor. räknade lite fort och då fick jag till 26 stycken olika buketter/lösa blommor, jag hade inte räknat med över fem blommore typ så jag vart "tagen på sängen" eller va man kan säga..
okej missuppfatta inte de nu.
klassfest på kvällen då. va inte som jag hade hoppats på. tur att de finns alkohol och partyfolk säger jag bara! ;)
hände väl lite olika saker där.. de som händer där stannar där. HAHAHA!

nu blire reklam.



Kommentarer
Postat av: liza

haha jaa, du va väldigt underhållande :DDDDDD <3

2011-06-24 @ 23:13:11
URL: http://llindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0