mother fucker!

ja jag känner för att berätta lite om gårdagen.

astråkigt på rockslaget juh, vi gick in till ånge ifrån campingen. de va helt okej faktiskt för vi hade ju kul efter vägen.

skulle vi tillbaka, fast då stannade alina med erik så då fick jag och cissi traska vidare själv.

tråkigt tänkte vi då, och långt men då åkte ju faktiskt min underbara tremenning förbi oss med magnusson, då skickade jag och sa åt dom att skjutsa oss till campingen då där rockslaget va, och dom gjorde de. TACK FÖR DE! :)

sen va alina redan där, och då gick vi tillbaka till ånge nästan direkt. IGEN!

sen efter ett bra jävla tag drog vi hem till adam så att han skulle få träffa cissi, och då va bara han där.. trodde vi, men då kom anton ut ur duschen och satt sig och snacka med oss. sen kom nå fler och då sa vi: tack för älen, hejdå!

då träffa vi den okända mini killen där:

ALINA till okände korta killen: hon gillar dig. (Pekar på mig) 
JAG: näe, jag vet inte vem du är. (Kollar på honom)
Okänd kort kille: men man kan ju alltid lära känna varandra. (Lägger armen om mig och går med mer ifrån lägenheten)
ALINA: du vet väl att hon fyller 16 i december va?
Okände korta killen: amen hej då! Vänder om och går.
Cissi, du och jag asgarva! Hahaha, va ju kul de! :)

Fattade inte att vi hade brottom ut ifrån adam, för jag tyckte de va trevligt ju! fast någon tyckte att de va en konstig stämning ;) heheheheh.

och alina höll upp erik. HAHAH! enligt cissi!

 


Kommentarer
Postat av: Alina

klart jag HÅNGLADE upp erik! my baby!<3

2011-06-09 @ 12:28:01
URL: http://alinamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0