rätt eller fel

sitter och drömmer mig bort till min egna lilla värld.
tänk om allting var så lätt.. inga problem bara bra.
men isf så möter vi mot gångar hela tiden.
om man gillar någon så himla mycket att vi skulle göra allting för den personen.
de kan vara en kärlek eller en väldigt bra vän.
sitter och drömmer mig bort till min egna lilla värld.
tänk om allting var så lätt.. inga problem bara bra. men isf så möter vi mot gångar hela tiden.
om man gillar någon så himla mycket att vi skulle göra allting för den personen.
de kan vara en kärlek eller en väldigt bra vän. man bli lika sviken av dom.
när man bråkar med en vän, eller gör slut med en pojkvänn/flickvänn så mår man oftast dåligt
efter och ibland blir man ju helt förstörd.
vi gör om dom misstagen flera gånger, utsätter oss själva för att bli sårade för att vi chansa och tar risker.
det vi nästan aldrig tänker på eller de vissa inte ens vet om, är ju att man blir ju starkare av det efter ett tag.
man lär sig med tiden.
egentligen äre tack vare motgångar vi vet rätt och fel.
vilka vi är menade att vara med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0