-' Jag ställer en fråga om rätt och fel.

olivia kom igår. vi drog till fränsta på gårn sväng och bad dom fixa musik så vi kunde skaka lite rumpa, och dom fixade de. kulkul vare :) sen så kom oskar, viktor, edvin, carlsson och daniel så vi va mes dom. sen ringde jag efter pappa så han fick hämta oss och skjutsa oss till o,g's crib. dom var ju lite orolig om hur vi skulle få plats och va på väg å banga för dom trodde inte pappa skulle skjutsa så många, men så frågade b.g om hur många som fick plats och då svarade han det beror ju på er, då vart dom alla glada och slängse sig in i bilen och jag fick ta olivia i knä fram. så såg vi på film och chillade o.s.v :) sen drog vi hem, jag låg vaken helt själv till klockan fem typ..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0