-' who's that girl? nanananalalalala

sitter här och chillidillar i en sjukt bekväm stol. Olivia är nere och borstar häret och grejsar.
hennes broder sitter här bakom mig och snackar i telefon? aja vet inte men jag lyssnar på honom medans han spelar xbox.
taggar inför bio, 21:30 börjar den. paranomal activity 3! kulkul.
amen ännu roligare är ju att vi ska dra till tåget efter i mörket, får väl se hure blir med det ;)
vi kanske hoppar av i torpshammar.. vet inte ännu, det beror ju på hur vi kommer hem sen eller imorgon.
LÄNGTAR TILLS IMORGON.. FÅR JU NOG BESÖK DÅ, ELLER JA JAG VET INTE VART VI SKA SES. men grymt kul kommer det ialla fall att bli. det tror jag ialla fall.
hoppas man slipper vara barnvakt imorgon kväll, annars är mina planer förstörda.
men aja vi få väl se!
happy halloween! .. eller nå, när det nu är. är väl nu i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0