Don't let go of good times, and let the bad ones know you'll feel fine.

känner mig inte alls så kry idag. mår illa, precis som jag gjort typ hela veckan. fattar inte.
halsen är alldeles uppsvälld, eller ja känns det som de.. tror det verkligen är det också.
kan knappt svälja. gör ont när jag till och med pratar, och så har jag aldrig haft... tror jag.
vakna av att jag va alldeles kallsvettig, är fortfarande känner jag. INTE ALLS KRY.
blir skolan endå för att jag kan verkligen inte vara sjuk nå mer.  får väl försöka vara tyst så jag inte får ondare, får väl se hur det går... inte prata onödigt mycket ialla fall. känns som om det kommer gå bra för att jag har så ont när jag också prata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0