då det fanns ett vi.

- känns inte alls okej att vara vaken ifrån halv sju igår morse tills nu halv fem, morgonen efter. sjukt tråkigt. saknar joel!! sitter här i min ensamhet i fränsta hos pappa och är inloggad på blogg.se och facebook.com. tror jag ska städa lite åt pappa tills han kommer hem på dagen idag. få se hur det blir med skolan... om jag orkar. tur att det finns en social på facebook. stina, stina som vill att jag ska komma till torpshammar och göra henne sällskap. stina som druckit öl sen några timmar tillbaka. aja det är väl så här det ska vara antar jag. Btw, jag har aldrig snackat med stina. hon bara skrev till mig som om vi kände varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0