jag saknar det som var.

vi är så bra vänner. jag vill inte förlora dig bara för att jag känner så här. det känns som om någonting är fel, som om någonting saknas... ja saknas. jag vet inte vad men någonting är
det ju, det märker jag på ditt sätt att vara.
jag kan inte stå ut med tanken att inte ha dig kvar i någon liten del i mitt liv. vi står ju varanadra så nära, MEN vi kan inte ha det så här. det är jobbigt för mig när du inte säger nå. vänner säger saker och ting till varandra. jag litar på dig fullt ut och jag trodde du litade på mig med men det gör du ju inte. kom inte och säg att du gör det för du gör ju inte de. orkar fan inte. det här sårar mig grymt mycket och nu såras du med. förlåt. men det är bäst så här.
jag älskar dig vännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0