känslorna som inte vet vägen är påväg in på en stig, en jävlig en.

'- vafan äre jag håler på med? jag skulle kunna säga att jag är påväg att bli som jag va för typ ett årsedan men det här är ju värre än då! jag vet att det egentligen inte är okej men jag känner inte för att ändra på de. jag vill vara så här för att det känns bra... ibland .. men okej, det är bättre än att göra så som man inte vill. seriöst det har fan blivit någonting med mig för att nu är jag du bara sum i huvudet. säger fel saker, gör fel saker, vill fel saker. inte okej. men men, känns bara så konstigt att jag göra och är så här. jag vill ha det som de va förr, och då menar jag verkligen förr! eller ja.. jag vill inte uppleva om allting för då vettefan om jag är kvar, me det jag menar är.. åhh komplicerat. kul! nej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0