livet går vidare, får väl göra det bästa av det. blir väl tvungen.

känner mig ganska okej idag. har äntligen fattat att man inte kan få allt man vill här i livet. men men livet går vidare. tänker inte bry mig om min mobil på hela dagen för de är bara då jag mår sämre och det är då jag gör allt sämre, så idag skiter jag idag totalt. knner mig laddad nu så jag ger upp. det blir nya tag när jag orkar och vill :) idag kommer det inte bli någon mer dator tror jag.. eller jag vet inte, hehehe.  drömde en sjukt dröm inatt dessutom men jag tänker inte berätta vad den handlade om. alldeles för knäppt eller ja pinsamt eller sjukt eller? jag vet inte, aja ska se på film nu orkar detta! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0