YOU so much better without me. YOU won't be sorry!

'- nu känns allting rätt så okej och de är väl bra de. känns bra nu, det ska vara så här. jag vet att jag kommer sakna dig men jag vet att du endå kommer finnas där för mig och du vet att du alltid kommer ha mig också.
det skulle inte vara lätt om du hitta en ny men jag önskar dig de bästa endå och att du gör de.
så länge jag vet att du är okej så är det okej med mig. bara du är glad kan jag le. bara du säger som det är så vet jag att du fortfarande vet att du kan säga saker till mig. de va för lite mer än tre månader sedan jag och du började, de va våran första början. dom första veckorna va perfekt, sjukt jävla perfekt, så jävla bra dom kunde va. glömmer aldrig känslan för den va så här.. aa sådär speciell. du kommer alltid betyda. nu har du blivit mer som en sjukt bra vän och de är bättre än att ha ett förhållande som är sådär.i still love you, just in a different way. kyssar




joel eriksson, du är bland det bästa som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0