ojoj dålig bloggning!

fredagen:
stan hela dagen, pappa opererade halsen, han har nå fel men vad vet dom inte än.
shoppa lite, två magtröjor, en gul tunika och en ögonbrynspenna.
träffade tim där. han hade parkerat bakom våran bil och stod där när vi skulle åka, så snackade lite med han.
va typ ett bra tag sedan man hade träffat honom (kändes så ialla fall) så de va ju kul.
drog till erica och va med henne å johanna & liza. drog vidare i en bil med liza, johanna, goode och christian.
drog hem till johanna där slutligen vi två var + linkan, goode och christian. sov där, vaknade av att jag va dösvettig.
blev ju ner bäddad i ett täcke, en filt, ett överkast och "Ture" som jag låg och höll om, och en keps på huvudet.
sjukt jävla roligt!
lördagen:
grillning hos mormor med carro & hennes familj, patrik & hampus, mamma & pappa, mormor & morfar.
klockan sju fixade jag mig för att dra iväg på partaj i ånge. skulle åka med johan och dom men
ludvig ringde och sa att han skulle till ånge så jag kunde ju åka med honom om jag ville, vilket
jag givetvis ville och gjorde.
jävla trevlig folk det va. skaffade nya vänner, blev nog ganska bra kompis med joacim och pontus som jag inte alls kände förut. grymma killar, så jävla bra dom är!
sen åkte jag, toni, dennis och jocke hem till dennis. jag va såå jävla trött jag la mig och sov då.
sen imorse vid typ halv fem eller nå, drog toni och jocke hem.
då sov jag som en jävla idiot.
söndag:
vaknade, orkade knappt fixa mig (gjorde typ inte de), låg bara helt jävla död medans dennis sprang runt.
mamma & pappa kom och hämtade mig vid halv två, trodde aldrig dom skulle hitta dit men det gjorde dom.
helgrym helg, fett jävla superduper asbra! :)



vi kan det där med majsätning vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0