you don't like that.

bestämde mig för att vara hemma igår.. men det höll jag inte.
har fan börjat fått ångest av att vara själv, är så van att ha någon att vara med hela tiden nu.
johan r, ringde och va ute och åkte också kom han till mig och sa att jag kunde ju hänga med
ut och åka typ.. jag gjorde ju det då, vi blåste upp till ånge. hämtade upp jesper sen så drog
vi till ovansjö ensväng för att det va "fest" där, men vissa va lite för full och andra för nykter, inte
så mycket drag som man trodde. märktes ju att det inte är samma sak utan oss brudar (som brukar vara)
va där. sen så va vi där ett tag, men helt plötsligt så kom dom på att dra till stan och det pallade jag
verkligen inte så jag bad dom skjutsa hem mig.
kom hem typ tjugo i två kanske, sen prata jag i telefon med tim ett tag. det va så braaaaa :)
jag skulle sluta slå, jag sa att jag verkligen skulle bli
snällare och sluta slå.. det gick inte att hålla. du förtjänade det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0