jag såg en stjärna falla

gud vad dålig jag är på att uppdatera bloggarna...
ingen idé att jag säger att jag ska bli bättre på de för det blir jag inte, det enda jag kan göra är att försöka blogga mer.

lite snabbt om allt.
ganska många kalas dagar har det varit dom här dagarna..
jag fyllde år den 8de, älsklingen fyllde år den 16de & syrrans kille fyllde den 18de. så då kan ni ju bara tänka er va mycket tårta det har varit! MUMS :)

min mage har sjunkit och bebisen har vänt på sig å fixerat sig. magen har endå vuxit.. gått från 24 cm till nu 27 cm, mätte den hos barnborskan i måndags. gått upp 1kg sen jag sist va hos henne, va skönt att det inte va så mycket som sist för då blev man ju knäsvag! men men det är ju för bebisen man går upp så det är ju för en bra sak, sen ska ju magen bort.

sagt upp mig till en föräldrar grupp som börjar i januari, kan ju vara kul att umgås och få prata med andra som är i samma sitts som mig.

umgås med kompisar som jag inte vart med på hur länge som helst.

sen vet jag inte riktigt vad jag ska tillägga,,
jo, va och kolla på ett hus som ska hyras ut för någon dag sen. pappa ska flytta och jag har ju ingenting eget men jag flyttar med! det gör ju ingenting, han jobbar ju borta och kommer hem var tredje vecka så jag gör det bästa ur allt och nöjer mig med det! jätte fint va det, alldeles nytt och så! vi får väl se hur det slutar med vilka som flyttar med, man vet ju aldrig! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0