-' behöver en vän som aldrig sviker oavsett vad.

såg att min storebror (robin) satt och käka sån här, på facebook.
kommenterade att jag också ville ha en sån när han kom hem till oss här uppe, men enligt han så skulle han
köpa en till sig själv och sitta å käka och att jag inte skulle få nå.
när han kom så hade han med sig en sån här.. tro att jag blev lack, också sa han: vill du ha en bit?
jag: du jävlas bara nu.
sen slängde han den till mig och jag blev glad som satan, sen drog robin in cissi och sa: det va den hära som köpte me sig den till dej!
jag: wohoho!!!!!!! tack :D
han: jag såg att du ville ha en sån så jag köpte en till dej.
skit schysst tjej bror min har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0