-' inte alls som jag hade planerat.

Fredag: åkte till pontus, dom hämtade mig, han och hans mamma. fick träffa hans familj som jag aldrig träffat förut.
käkade morötter och dipp och så, på kvällen. mysigt!
Lördagen: åkte lite skoter då. fick se nå knepiga djur dom hade, det va kor.. fast såg precis ut som jak.. tror jag.. det måste ju vara såna. shit vilka djur säger jag bara!
en liten sån hade dom åh.. den va jätte ljus och hade typ inte "lugg" som dom andra stora, och inga horn.
så söt, blev lite kär i den lilla saken!
bastade och så, också. blev lite melodifestival och lite gladiatorerna också, men bara jätte lite.
Söndag: jah, idag kom pappa och hämtade mig..
Han bor väldrigt jätte långt in i skogen, han, pontus.
extremt långt in. långt bort. fanns inte alls någon mottagning om jag få säga mitt. eller jo väldigt lite, men de vettegudarna om man kan kalla för mottagning.
hur trevlig familj som helst, kände mig jätte välkommen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0