-' less tjej! mina ord om den nya "ängeln"......

blir bra nog jävla less på att det står om kungafamiljens nya medlem. inte fan bryr jag mig om de.
vart man än går så är de nå om de, på konsum i ånge finns de tårtor om de, konsum i fränsta få man saft å tårta på, på bussen är radion igång och då snackar dom ju bara om de, och på tv:n är det om de.
alla jävlar får ju barn hela jävla tiden så varför skulle den här ungen vara så jävla märkvärdig? tror endå ej att det blir gudsbarn direkt för de. helt ärlig så skulle jag nog bry mig mer om nån i sundsvall eller mellan de stället och ånge, skulle få barn. skulle ju finnas en större chans att se den ungen "live".
bryr mig inte ett piss om prinsessans unge, helt ärligt. det va väl bra att de gick bra och så, men dom behöver ju inte göra en sån stor sak om de! vi har fattat: en flicka, 51 cm lång, 3280gram å föddes klockan 04:26. K-BRY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0