Utkast: Feb. 14, 2012

Denna månad...
Har du varit kär? japp.
Har du kysst någon? Jaaaa
Har du pussat någon? men ja
Har du kramat någon? Såååklart.
Har du skrattat? Ja
Har du gråtit? Ja.
Har du varit glad? Yepp.
Har du varit ledsen? aa.
När...
Grät du senast? när jag åå mamma bråkade.
Skrattade du senast? idag.
Duschade du senast? för en timme sedan ungefär.
Lyssnade du på musik senast? nu.
Hade du kul senast? igår kanske.
Vem..
Kramade du senast? erik
Pratade du i telefon med senast? mamma
Fick du sms av senast? magnus j.
Hade du tråkigt senast? typ nu?
Tycker du om någon just nu? det är klart.
Jag samlar på? ingenting speciellt.
Vem ringer du helst när du är arg/ledsen? vet inte, pontus kanske.
Vilken tid gick du upp idag? vet inte nio typ? somnade sju imorse dessutom.
Har du sovit i din egna säng inatt? nej, men i morse.
Har du sovit ensam inatt? Jaa
Har du strumpor på dig nu? Nepp
Hur svarar du i telefon? Hallå
Vad ska du göra ikväll? Ingen aning.
Vad ska du göra imorgon? skolan, sen stöde kanske.
Var vill du bo när du blir stor? vet ej.
Vad vill du bli när du blir stor? ingen aning.
Är det okej att gråta? ja
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar
Skulle du göra om du vann en miljon? flytta långt åt helvete.
Bär du glasögon eller linser? båda ibland, sällan.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? bryr mig inte alls faktiskt.
Har du piercing?japp.
Har du tatuering? nix men vill ha!
Vill du gifta dig? nepp.
Vill du ha barn? aa, i äldre dagar så.
Solar du ofta? nä, knappt på sommarn tycker jag,.
Är du bra på att laga mat? jaharu!
Gillar du att dansa? Ja, skitkul ju!
Hur vig är du? vet inte, är väl ganska vig.
Vilken är din favoritglass? vet inte.
Är du morgon eller kvällsmänniska? olika.
Vilken ögonfärg har du? Blå
Vilka hårfärger har du haft? en hel del, orkar inte rabbla upp alla.
Är du beroende av något? närå, mobilen KANSKE.
Senaste låten du hörde? wet - nicole.
Brukar du bädda sängen? kanske.
Har du kysst någon under den senaste månaden? japp.
Vad var det senaste du sa? "adjö"
Saknar du någon nu?ja!
Kärlek:
1. Är du singel nu? - Nä
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - ja.
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? har väl ett seriöst nu.
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? – ja jag ångrade väl då, men inte nu :)
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - Ja, blir de lätt så.
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - Njaa, vet inte..
7. Har du varit på en blind-date? - nästan så.
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? -  ja det är klart..
9. Saknar du någon av dina ex? Nä.
10. Somnat gråtande pga kärleken? - mjo, fast.. komplicerat.
11. Brukar du tänka på dina ex? –
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - nä jag vet inte.
13. Har du nån bästa vän? -
14. Är du ofta med dina vänner? –  kanske.
15. Vad brukar ni hitta på? – Mysa, prata å äta m.m.
16. Bästa minnet med nån vän? –svårt att välja när det finns så många..
17. Säg namnen på några riktigt bra vänner? erica, liza, johanna, alexandra och det finns andra men orkar inte nämna fler.
18. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - alltid.
19. Vem vet mest om dig? - vet inte..
Den du sist:
20. Fick en puss av? -
21. Låg med dig i samma säng? -
22. Delade ett riktigt skratt med? - vet inte.
23. Skrev till dig på msn? – ingen.
24. Du skrev till på msn? – ingen.
25. Du gick på stan med? - kom ej ihåg.
26. Som ringde dig – mamma.
27. Du ringde? - alexandra, endast 5gånger redan idag, bara för att jag fått ett sms där det står ring.
28. Du höll i handen? –inte fan vet jag.
29. Sagt att den tycker om dig? –
Övrigt:
38. Sovit i en annans säng? - det har man väl gjort i sitt liv, de har väl alla gjort?
41. Hoppat i en bil med folk du just träffat? - typ.
42. Blivit tagen av polisen? - nix, i'm to fast.
43. Smygit ut ur ditt hus? - njea, vet inte. går bara om jag känner för de.
44. Haft känslor för någon som inte känt det samma? - Nä jag vet int, tror ej de.
45. Struntat i skolan för att göra något roligare? – Ja, tro de..
46. Sovit i en säng med någon av motsatta könet? - Yeeeees.
Om dig:
47. Hur gammal är du? - 16
48. Hur lång är du? - vet ej, kort...............
49. Vart bor du? - johannisberg.
50. Är du nöjd med ditt rum? – njea.
51. Vilken är din riktiga hårfärg? - brun.
Vad väger du? – vet ej, skulle nog bli deprimerad om jag ställde mig på en våg så därför väger jag mig ikke.
53. Har du någon sjukdom? - nix.
54. Är dina föräldrar skilda? - jo.
55. Gillar du skolan? - Nej, dum fråga.
56. Hur svarar du i telefonen? - Hallå.. svarat på den frågan en gång redan ju (?)
Bästa:
65. Vännen? vet inte, har inte en bästa vän.
66. Kyssen? - hm..
67. Datumet? –
Låten? – Det går aldrig att välja.
69. Filmen? – vet ej.
70. Sporten? - Är inte det minsta sportintresserad.
Vad:
71. Åt du senast? - en macka, med ingenting alls på.
72. Drack du senast? - mjölk.
73. Har du på fötterna? - inget.
74. Lyssnar du på just nu? - musik.
75. Gillar du mest hos dig själv? – inget.

Kommentarer
Postat av: e.h

looove you <3

2012-02-15 @ 17:57:17
URL: http://craaazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0