-*år 2012, 1 januari!

ett nytt år, nya problem.
känns som om detta år är fyllt av överraskningar. känns som om det kommer bli bättre. kan ju alltid hoppas.
2011 va skit, fast endå bra... men aa... allt förändrades sjukt mycket.
mådde skit hela tiden tycker jag, men mådde ju toppen ibland också. gick ur nian och börjadde på gymnasiet. förlorade vänner, fick nya. skaffade förhållande som sprack, och förhållande som nu varar. sjuka minnen, dåliga minnen och .. ibörjan på 2011 så hade man väl inga minnen ifrån för då söp man ju bort dom bara. fan va töntig man va som skulle dricka hela jävla tiden. blir så less. man kan ha skit kul endå, men ibland har man ju roligare med alkohol men då gör man ju oftast saker man kan ångra efter. det har bara hänt mig engång, att jag ångrar något dagen efter.. annars har jag  inte ångrat nå. men aja, det är ju ifrån person till person. jag säger ingenting om andra för de är ju olika :)

jag ska försöka ändra mig, allt för dej och alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0