-' behjwqgtjrsfophlxolå¨fv

Trodde 2012 skulle bli bättre än 2011, men fuck så fel man hade.
ingenting är fane mig bra, allt är värdelöst.
skolan är bra mycket jävla sämre nu känns de som, känns osm om den kommer gå åt helvete.
jag hatar mitt fucking jävla utseende, min kropp! fan äckligt.
så som jag mår nu, jadu.. jag hatar när folk ställer frågan "hur mår du?", hur ska man svara?..
du är långt bort så dej kan jag inte vara med, et gör inte saken bättre..
allt kan dra åt helvete! fan hatar detta.
ingenting är bra.. absolut ingenting.. FAN!

exakt varje morgon så har jag tusen tankar i huvudet. varje jävla morgon är ett helvete.
kan inte sova länge på morgon länge.. det har jag inte kunnat på ett tag. bara för att jag blir orolig i hela kroppen så fort jag slår upp ögonen. varje morgon är en mardröm som jag bara vill vakna upp ifrån. om ni bara visste hur mycket jag skulle kunna gråta så fort jag slog upp ögonen på morgon.
jag har inga problem med att somna.. sover jag så måste jag inte tänka på allt.
men jag vaknar kanske 5 gånger varje natt.
tusen tårar skulle kunna falla.. men endå förstår ingen hur det är.

Kommentarer
Postat av: e.h

jag älskar dig emilie, du är perfekt och hur bra som helst precis som du är. <3

2012-01-25 @ 22:57:10
URL: http://craaazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0