-' det spelar ingen roll hur många steg du tar.

fick besök av min kära tremenning igår ensväng, ludvig. alltid lika trevligt :)
träffade han och magnusson på shell och då sa han att han kanske kom in ensväng senare.
just som man kom hem innanför dörren så fick man ett sms. ja men å va dom ju där.
snackade lite och sånt, sen drog dom.
idag:
inte alls hänt så mycket idag, ingenting alls. Har blivit bjuden på dans som är den 14 jan, absolut inte min grej. verkligen inget för mig. but why not?  HAHAH nej få se hur det blir med den saken. snällt att fråga ialla fall :)

är riktigt glad, känns riktigt bra känner jag. trotts allt som är/vart så är det riktig bra.
vet endå hur det kommer va för oss även om vi sagt en sak nu. kommer bli riktigt bra. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0