-' It gets harder everyday.

du fick mig att inse att livet har mer att ge än bara motgångar.
jag beundrar dej sjukt j*vla mycket ska du veta. f*n vad jag har fått en annan syn på livet när jag mötte dej.
du vet inte hur mycket du nu betyder för mig, du är så annorlunda. du är så speciell.
du är så.. du är inte alls som jag trodde du skulle vara. du är .. shit, du är liksom... bra på alla sätt och vis.
när allting va skit så kom du bara, och genom att du bara fanns där, så mådde man mycket bättre.
det finns inte ord för hur otrolig du är. jag har ringt till dej och bara mått skit, grinat så sjukt mycket, att jag knappt velat/kunnat prata, men du liksom.. du lyssna och sa saker så jag blev på bättre humör, så när jag har lagt på så har jag torkat bort tårarna och haft ett leende på läpparna. så j*vla skönt att veta att du finns där ovasett vad.
tycker om dej till tusen! saknar dej otroligt j*vla mycket, tänker på dej! läntar tills vi ses igen, förhoppningsvis nästa helg. 




Kommentarer
Postat av: liza

someone is in lööööööööööööööööööööööööve !

2012-01-20 @ 17:37:44
URL: http://llindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0