-' jag försöker att inte förstöra, men det funkar inte.

Har skickat efter lite kort nu, skickade efter 102 stycken.. måste fylla upp mina dörrar på garderoben lite mer.
gammla och nya bilder.
nu
sitter jag och lyssnar på musik, och har nu börjat kommit på mig själv att jag sitter och sjunger med fast jag inte märker det först.
(bild sen igår)
sitter och skrattar åt e som skrivs i facebook chatten till mig.
hahaha! vaf*n håller han på med?!
trodde de va nån annan först som skrev ifrån den facebook:en, men det har ju hållit på i fyra dagar nu. HAHAHA!

Kommentarer
Postat av: LIZA

Jaaaaaaaaaaa vi är så jävla snygga!

2012-01-25 @ 16:52:34
URL: http://llindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0