-' jag ska måla hela världen lilla mamma.

en okej kväll igår. skulle inte dricka, men blev lite whisky, grogg och öl, massa öl blev de!
snällt folk det finns, roligt folk det finn, sjukt folk det finns.
massa folk hos häggen igår, nå så jävulst kul vissa gånger på kvällen.
känner inte att jag blev full, blev lagomt.. annars hade jag nog gjort bort mig.
igår kände jag suget att dricka men under kvällen kände jag. vafan, jag har inte druckit riktigt på aslänge, flera månader.. känns fan som om jag är en sån som inte ska dricka. riktigt jävla bra de.
jävla oliver bet mig hela tiden.. fick bitmärke och blå märken på axeln och i ansiktet..
och varför han bet mig vet han inte? knepig kille. fuck you, love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0