-' le mot mig så få du ett svar.

just kommit ifrån en skön varm dusch. ska nu bege mig till min älskade gammelmormor.


igår hände nå förjävligt, va bara på skolan och sedaan helt plötsligt vart jag astrött, fick feber, ont i halsen som bara den på höger sida och nån grym jäkla smärta i ryggen,  blev jätte konstig.. shit det var det värsta på länge.
kom hem och så frågade mamma, vart det inte så det började när du fick åka in för njurarna.
då slog det mig... de va ju så, det kom ju bara pang på. men har inte haft så ont där på magen som jag fick då.
men nu är det hela ryggen istället. att åka bil hit till fränsta va det jobbigaste. fy säger jag bara, man kan inte ens ta på ryggen. kan typ inte ens ha en bh på mig, så ont och känsligt är det.
känner ju att jag lever ialla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0