-' Unwritten

blir så arg så fort ju du säger nå. jag bara stör mig på allt, förlåt. jag vill bara flytta här ifrån.. det har jag velat sjukt länge. vill verkligen inte bo hemma, jag klarar inte det.
jag vill ingenting längre, har inte viljan till ett.

förhoppningsvis så kommer dessa dagar framöver få mig att tänka på annat än allt de som finns i mitt huvud nu.
imorgon kväll blir det nog till att vara med liza och göra kladkaka, torsdag kväll blir det tacokväll hos mig hos mamma med dom bästa brudarna ever! sen fredagen..  den blir nog inte som jag först tänkt, eller jag vet inte. har absolut ingen aning hur jag ska göra.
Ingen aning om vad jag vill som sagt.

Kommentarer
Postat av: LIZA

du är alltid välkommen till mej emilie, oavsätt vad! :)

2012-01-31 @ 18:50:07
URL: http://llindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0