-' min mörka sida har satt sina spår.

jag erkänner. jag har problem med ilskan .. kanske. visste de förut också men inte så hära jävla problem.
känner att jag inte är mig själv när jag blir så jävla arg.
fan! insåg just att jag inte kan kontrollera den, som jag kunde förut.
et måste ju finnas någon gräns? och varför reta upp mig när man märker att de börjar
att spåra ut riktigt. blir så jävla rädd för mig själv när jag blir så, om jag ska vara ärlig.
jag vet knappt själv vad jag håller på med. märkte just att de börjar bli extremt.
hampus reta upp mig för att det är kul i början.. sån går det bara vidare till jag slänger honom i väggen, slänger
in honom i tv-rummet och sånt. han har nu slagit i ögat och är uppsvälld vid ögonbrynet, har nog blåmärken
efter allt jävulskap. förlåt. jag vet inte varför jag tänder till så extremt.
han är ju inte den första jag gör illa inom loppet på en månad (4 veckor).
förlåt!

Dom säger för att man måste inse och erkänna sina problem, för att sen göra nå åt dom.
det har jag just gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0