-' varför är du så sur när det är du som gjort så här?

har inte bloggat nå nu.. har inte haft tid.
pontus kom i fredags, och åkte hem i dag vid ett tiden kanske (?)
helt underbar helg. har fått mig att sluta tänka på all skit som varit och hur olika alla kan
vara, fast endå så lika på samma gång. sjukt. underbart.
i fredags va jag bara hemma. igår va vi hemma och sen for vi till fränsta och käkade hos pappa för dom hade gjort mat här, gott! sen drog vi på gårn ensväng och kollade på gladiatorerna, bra!
sen ringde erica och berätta att hon kommit till fränsta (mamma sin) och då drog vi dit, hon vart lite chockad tror jag... vilken blick man fick av henne. kuuuuul!
sen blev jag väckt när jag låg och sov på ericas soffa om att vi skulle träffa jocke w.
så vi drog till emelie en snabbis för att träffa honom. sen gick vi och hämtade bilen hos pappa och åkte hem där jag tvärslocknade direkt.





du har fått mig att förstå.
du här lärt mig att man inte ska ta något förgivet...
allt an förändras på ett ögonblick.
tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0