om jag har dej har jag allt enligt mig, men det är fan inte sant.

mår som en jävla idiot. mår illa dygnet runt, då menar jag just hela tiden. har gått ner 2 kg..
nog för att det inte gör nå, men det är på tre dagar.
kan inte äta nå på morgon, det enda jag kan är att dricka, och då menar jag inte alkohol..
faktum är att jag försökte dricka ett glas vin i måndags eller när det va men det gick inte.
tog en liten klunk och sen trodde jag att jag skulle spy menmen.
igår åt jag en halv hamburgare på hela dagen men jag dricker typ hela tiden.
idag skulle jag försöka käka strips, det som jag älskar..
kunde inte äta hälften av det jag hade. trodde jag skulle spy.
fyfan, vad är det här (?).
det är värst när jag ska sova, då mår jag riktigt illa.

Fuck my life. Ingenting är bra... Ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0