JAG MÅSTE GLÖMMA DEJ MEN JAG KAN INTE.

FREDAG EFTERMIDDAG, KVÄLL/NATT.
Alexandra kom .. haha fyfan, fyfan va lite jag minns den kvällen.
börja dricka kring halv fyra, sen på emot kvällen.. va en 3 liters vindunk slut, vafan tänkte vi.
ingen av oss kände av nånting, inte ett dugg. ett tag trodde man nästan att det va nå annat i den, nå alkoholfritt.
sen kom karlsson, då drack vi nästan upp en låda öl. kände dock ingenting så jag sa bara: vafan inte ens lite dragen. drog till ånge nångång på kvällen, till josefine åhberg eller vad hon hette, hon hade just tagit studenten.
satt där och drack och drack, kände ingenting. sen skulle alex gå ner ifrån altan, typ en meter i från backen också va det första trappsteget ner borta så hon klev rätt ner och for in i en surenbuske med ansiktet först. HAHAH! fyfan va kul, man skulle ha filmat de. sen hjälpe jag och dennis henne upp.
sen slog det till för mig.............................................. höll på att bli tagen av polisen för att VISSA personer lämnade mig i en buske.. Rev upp navel piercingen. Stog med ett motorcykelgäng. Drog hem till tre andra killar som tagit studenten, fast satt bara ute vi tänkte inte mer på det. Jag gick och bad en helt random person att skjutsa hem oss tydligen, men det första han sa till mig va: Emilie strand... Och jag blev som ett frågetecken om hur han visste vem jag va, men kände ju honom för några år sedan visade det sig. vaknade upp och visste inte vart jag va, men va hemma i fränsta. Jag alltid slutar det med att jag blir förbannad!
LÖRDAG:
sen har vi vart och grillat i ovansjö, och druckit. jag blev inte direkt full. nejnej, denna gång var det ju Alex tur att bli det. Hon va bra dragen hon, haha kul tjej. hur gullig som helt ju!
blev piskad på benet, dennis och jag sprang och jagade varandra med pinnjävlar, fuck vilken pain!
Jag grinade, vart förbannad, sen leden, sen arg och sen ledsen. kastade bort ett halsband i forsen där.
träffade nytt folk så fick nya vänner. sprang in i en spik. karlsson och emil e hamtade oss och skjutsade hem oss.
_____________________________________________________________________________________________
fredagen va den bästa dagen av dom alla, den bästa dagen på länge tror jag.
Alex, du är speciell du, fyfan va man kan skratta, grina & vara arg när du är med.
Du lämnar inte en oavsett vad. Du tar hand om mig när jag mår skit. Du finns där jämt.
Jag älskar dej, och så mycket du ställer upp för mig, gör jag för dej med.
Det är nånting med dej som får mig hålla fast vid dej.

Kommentarer
Postat av: din flickvän

åååh jag älskar dig gumman du är helt jävla underbar <33333333

2012-06-24 @ 16:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0