-' någon som dej, någon som mig.

sov hemma inatt, helt solo.
igår kväll tog jag och fanny en tripp till min älskade mormor (hennes farmor), vi tre skulle göra nån lila slinga men det blev ju fan rött.. förstår inte hur. kul som fan va det ialla fall, mycket som hände där.
sen så skjutsa hon hem mig, påvägen hem till mig så plockade vi upp alina å nanna, jag och fanny satt och assjung i bilen å hoppa runt. härligt att umgås med henne, det är inte varje dag!
jag nanna å alina slog igång någon film, nanna asskrek hela kvällen.. jag och hampus skrämde henne lite extra efter filmen, med att släka ner överallt och ta på dom och så ... asskrek, askul va det. garva ihjäl mig nästan!
sen drog dom hem.. och jag bytte om och la mig, somnade till, men vaknade av nå sms. aa, en av dom sms:n som skrevs va ju ted.. herreggud, den pojken ville ut klockan ett, och jag va trött som ett as men vafan gör man inte för sina vänner. slängde på mig kläder och drog ut..  kom hem halv tre inatt kanske (?) vet inte..
sen kom mamma å väckte mig halv tolv! trodde jag skulle skrika rätt ut, så jävla trött. då skulle hon till fränsta, och jag hakade på då. nu sitter jag här astrött...
ja vi är fina, vi vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0