-' this girl.


HAR DU?
Har du ett förhållande? - nej
Har du allt du någonsin önskat? - nej
Har du syskon? - ja
Har du någonsin velat dö? - ja
Har du en stor hemlighet som ingen vet om? - ja
Har du haft sex med någon av samma kön? - nej
Har du en egen dator? - njea
Har du en idol? - nja
Har du en bror? - ja
Har du druckit så mycket så du har spytt? - ja
Har du körkort? - nej
-
VEM?
Vem saknar du? - en massa människor.
Vem kysste du senast? -
Vem fick du senast ett sms av? - robin
Vem skrev du senast ett sms åt? - robin
-
VEM AV DINA VÄNNER ÄR MEST?
Partypingla? - jadu, vem ska vi säga? erica kanske.
Vem är din bästavän? - har inte en bästavän.
Vem skulle du ta med på bio just nu? - min syster.
Vem vill du aldrig någonsin träffa igen? - vet inte, farfar kanske.
Vem vill du prata med just nu? - ingen speciell.
Vem bråkade du med sist? - cridde.
Vems hem var du senast i, förut ditt egna? - min pappas.
Vem ringde dig senast? - mamma.
Vem ringde du senast? - ludde.
-
KÄRLEK
Är du kär just nu? - njea
Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? - men nej, de svarade jag på förut.
Är du romantisk? - jag kan vara de ialla fall.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej.
Hur länge höll det senast förhållande? - två månader.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - singel
Har du varit tillsammans med två stycken samtidigt? - nej
Vem sov du bredvid senast? - hmm.. jag vet inte.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - jadu, pontus tror jag.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tsm? - ingen aning.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - ingen speciell still.
-
ALLT MÖJLIGT
Vad är klockan just nu? - 17:08
Vad lyssnar du på just nu? mamma.
Ditt favoritband? - vet inte.
Din favoritartist? - vet inte.
Vill du gifta dig i framtiden? - nej, inte vad jag skulle tänka mig nu ialla fall.
Vart skulle du ha flyttat om du hade kunnat? - lång här ifrån.
Hur lång är du? - vet inte.
Är du helsvensk? - njea, lite norsk.
Har du spotifypremium? - nej, jag är alldeles för snål.
Har du en blogg? - verkar inte så va..

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0