du är som en stol.

sitter här. mår sådär.. allt är skit, men skitsamma.
mamma kom hem ifrån stan igår med röd färg.. två olika, fyra av varje. hon köpte även två
svarta men dom skiter man väl i.
igår berättade jag för agnes om mina planer om att bli redhead, ja men gissa vad..
hon hade också såna planer, hon hade köpt en rödfärg som hon visade mig.
COOLT att vi båda tänkte bli de.
hon och jag är fruktansvärt lika endå.. tänker lika, är på ett likadant sätt. trodde inte att det fanns nån som mig, så coolt att det finns någon som är så sjukt, äckligt jävla likt mig, knäppt!
så himla kul att ha henne, hon är så jävla super rolig. en fin vän är hon.
för er som inte vet vem agnes är, så här har ni en bild. alltid så jävla seriös jag!
och en liten hejdå bild!

Kommentarer
Postat av: agnes nissilä

Vi är fan jävulst lika!!!! ÄLSKAR DIG BÄSTASTE, LIVET UT <3

2012-03-21 @ 22:01:35
URL: http://kaaet.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0