du fick mig att se dej på ett annorlunda sätt.

vart att man drog på partaj i ånge med agnes. drog hem till dennis eriksson, bara en massa killar där.
fett grymt kul.. förutom vissa tillfällen men dom skiter man väl inte. första gången jag kan säga helt ärligt att jag nog vart lite för påverkad. skulle egentligen sovit kvar där men som vanligt när alkoholen är påväg ur kroppen så snetände jag lite. asjävla förbannad vart jag, irriterad & less.
drog hem som sagt var, och nu ska jag sova så in i helvete. barnvakt klockan sju, ska jag vara.
härligt! helva tre timmar kvar. yeeeees!
fanns en anledning till att jag slutade dricka, nu blev jag påminnd om varför.
varför ska jag vara få jävla dum, och så jävla lättlurad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0