Först vill jag ha dej, när jag har fått de så vill jag bli av med dej.

Jag vill ha det jag inte kan få. När jag äntligen har fått det jag vill ha, alltså dej, så vill jag inte ha dej längre. Men sen när jag inte har dej längre så vill jag ha dej mer än någonsin. Sen får jag dej igen, och då är det bara samma. Jag vill inte ha dej då, men nu när jag är utan dej så vill jag ha dej mest i världen. Jag har faktiskt insett att jag vet vad jag vill, det visste jag inte förut som du märkte.
Jag har alltid velat haft det jag aldrig trott jag kunnat få, men sen när jag ha det så vill jag inte ha det längre. Jag vill ha det som är omöjligt att få, men vad det är har jag inte klurat ut än.
Detta är faktiskt sjukt sant.

Kommentarer
Postat av: dennis

ja vet.. men när ska du bestämma dig om jag får vara med dig i heaven ? and not in hell ! <3 <3

2012-03-28 @ 19:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0