Ikväll lovar jag dej, nu är det på allvar.

suttit och läst igenom lizas blogg nu, enda ifrån början, till slutet. jobbigt!
lite kul, mycket som har förändrats märker jag..
insåg just att förändringarna som har blivit, är faktiskt några av dom bästa. skulle inte vela ända tillbaka ALLT, lite finns det väl... det jag trodde jag ville ha som vanligt igen, av allt som har blivit som det har blivit, vill jag verkligen inte ändra tillbaka. jag har det bättre nu, jag har lärt mig.
jag vet att jag har mina dagar då jag bara skriver saker som är skit och så.. men när det inte är så, så är livet fan bäst, dom i mitt liv är bäst. jag skulle nog aldrig vela byta mitt liv, jag har varit med om för mycket, för att offra de.

Kommentarer
Postat av: LIZA

ja det må ju ha vart väldigt jobbigt att läsa igenom hela min blogg! men förändringarna som skett är nog till det bättre endast! :)

2012-03-14 @ 10:28:23
URL: http://llindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0