jag växte upp liten, men jag är ett väldigt stort sinne.

är verkligen bra för själen. ska säga åt mamma att vi måste åka till mormor idag, saknar henne jag!
Du skrev att det va dax nu, att du va nervös. det enda jag kunde tänka på att skriva va att du har mångas stöd och det vet du säkert redan, men du har riktigt många som håller tummarna för dej. jag är en av dom.
musik är verkligen bra för själen. ska säga åt mamma att vi måste åka till mormor idag, saknar henne jag!
Du skrev att det va dax nu, att du va nervös. det enda jag kunde tänka på att skriva va att du har mångas stöd och det vet du säkert redan, men du har riktigt många som håller tummarna för dej. jag är en av dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0